Tondys :) | 28. ledna 2008, 00:11:53
koudy deti vedi ze je brambora, dospeli ze je samolibej debil
teda podle stemu nadpolovicni vetsina.. sem na web chodi asi vic moudrych lidi, podle te interni statistiky vlevo 
hh, tohle jsem cetl v novem magazinu MEN ONLY - vyrabi to metro (je zdarma a rozdava se v Praze v metru na benzinkach, atp.)
Je to clanek o mytech v pornu, docela me to pobavilo, obvzlaste Rusko
Brazilie
Detska pornografie je tezky zlocin. Muzi jsou povinni ve filmech pouzivat kondom.
Kanada
Zakazane jsou filmy, ve kterych je i predstirano, ze nekteremu z hercu neni osmnact let. Cenzory neobmekci ani pripadny fakt, ze herec uz je davno plnolety. Podle kanadskych zakonu, ktere jsou ohledne detske pornografie jedny z nejtvrdsich na svete, je trestne nejen prohlizeni a stahovani detskeho porna z netu, ale i samotny pokus ho pomoci vyhledavace najit.
Cina
Porno je podle zakona ilegalni. Takze neexistuje. No vida a je po problemu.
Dansko
Vuci pornu velmi liberalni. V roce 1969 se Dansko stalo prvni zemi na svete, ktera legalizovala hard core porno.
Francie
Extremni pornograficke produkce jsou oznacovany symbolem X a vlada pro ne ma specialni danove sazby. Pokud ve Francii natocite tezke BDSM porno pro internet, 50% zisku odvedete do statni kasy (u nas stat vydelava na cigaretach a alkoholu, ve Francii i na tezkem sado-masu
- pozn. Tondys)
Indie
Podle tamnich zakonu je jakakoliv distribuce porna ilegalni, nicmene jeho produkce a vyroba uz nikoliv. Zakon je dodrzovan s typicky indickou duslednosti, a tak pornografii neni zadny problem v Indii sehnat
Iran
Podle zakona je jakakoliv forma vyroby nebo distribuce prisne zakazana. Nicmene cerny trh zde buji a pornograficke snimky neni az takovy problem sehnat pod tajnym oznacenim \"super film\". (Beda ale jak vas chyti nabozenska policie - treba vam useknou ruku kterou jste se chteli vzrusovat
- pozn. Tondys)
Holandsko
Extremne liberalni pristup (jen tak pro nic za nic se nerika ze nizozemi je nejsvobodnejsi zeme na svete
- pozn. Tondys). Porno si muzete koupit od 16 let. Pred rokem byl prijat zakon, ktery postavil mimo zakon zoofilni porno v navaznosti se zakonem o ochrane prav zvirat. (Chudaci zvirata - oni jim daji pravo ze nesmeji sukat, no to me pos*r
tady nemaj pravo ani na zivot
- pozn. Tondys).
Rusko
I v tomto pripade se v zakonech upravujicich vztak spolecnosti k pornografii zajimavym zpusobem odrazi cosi jako narodni mentalita. Velmi laxni rusky zakon penalizuje pouze ilegalni pornografii, pricemz ale nedefinuje, co je to vlastne pornografie, stejne jako ce je ilegalni. Samotne drzeni treba i detske pornografie, ktera je jinak zakazana, trestne neni. Tedy v pripade, pokud je prokazano, ze ji nevlastnite za ucelem distribuce. Aha (lol, no tak tohle me rozmasakrovalo uplne
Proste tam muzete s detma delat co chcete a davat jim to treba do ucha a ilegalni je to jenom pokud to chcete prodavat - pricemz to vlastne ilegalne neni protoze neni definovana pornografie 
- pozn. Tondys)
ilustracni obrazek :]

teda podle stemu nadpolovicni vetsina.. sem na web chodi asi vic moudrych lidi, podle te interni statistiky vlevo 
hh, tohle jsem cetl v novem magazinu MEN ONLY - vyrabi to metro (je zdarma a rozdava se v Praze v metru na benzinkach, atp.)
Je to clanek o mytech v pornu, docela me to pobavilo, obvzlaste Rusko

Jiny kraj, jiny mrav
Brazilie
Detska pornografie je tezky zlocin. Muzi jsou povinni ve filmech pouzivat kondom.
Kanada
Zakazane jsou filmy, ve kterych je i predstirano, ze nekteremu z hercu neni osmnact let. Cenzory neobmekci ani pripadny fakt, ze herec uz je davno plnolety. Podle kanadskych zakonu, ktere jsou ohledne detske pornografie jedny z nejtvrdsich na svete, je trestne nejen prohlizeni a stahovani detskeho porna z netu, ale i samotny pokus ho pomoci vyhledavace najit.
Cina
Porno je podle zakona ilegalni. Takze neexistuje. No vida a je po problemu.

Dansko
Vuci pornu velmi liberalni. V roce 1969 se Dansko stalo prvni zemi na svete, ktera legalizovala hard core porno.
Francie
Extremni pornograficke produkce jsou oznacovany symbolem X a vlada pro ne ma specialni danove sazby. Pokud ve Francii natocite tezke BDSM porno pro internet, 50% zisku odvedete do statni kasy (u nas stat vydelava na cigaretach a alkoholu, ve Francii i na tezkem sado-masu
- pozn. Tondys)Indie
Podle tamnich zakonu je jakakoliv distribuce porna ilegalni, nicmene jeho produkce a vyroba uz nikoliv. Zakon je dodrzovan s typicky indickou duslednosti, a tak pornografii neni zadny problem v Indii sehnat

Iran
Podle zakona je jakakoliv forma vyroby nebo distribuce prisne zakazana. Nicmene cerny trh zde buji a pornograficke snimky neni az takovy problem sehnat pod tajnym oznacenim \"super film\". (Beda ale jak vas chyti nabozenska policie - treba vam useknou ruku kterou jste se chteli vzrusovat
- pozn. Tondys)Holandsko
Extremne liberalni pristup (jen tak pro nic za nic se nerika ze nizozemi je nejsvobodnejsi zeme na svete
- pozn. Tondys). Porno si muzete koupit od 16 let. Pred rokem byl prijat zakon, ktery postavil mimo zakon zoofilni porno v navaznosti se zakonem o ochrane prav zvirat. (Chudaci zvirata - oni jim daji pravo ze nesmeji sukat, no to me pos*r
tady nemaj pravo ani na zivot
- pozn. Tondys). Rusko
I v tomto pripade se v zakonech upravujicich vztak spolecnosti k pornografii zajimavym zpusobem odrazi cosi jako narodni mentalita. Velmi laxni rusky zakon penalizuje pouze ilegalni pornografii, pricemz ale nedefinuje, co je to vlastne pornografie, stejne jako ce je ilegalni. Samotne drzeni treba i detske pornografie, ktera je jinak zakazana, trestne neni. Tedy v pripade, pokud je prokazano, ze ji nevlastnite za ucelem distribuce. Aha (lol, no tak tohle me rozmasakrovalo uplne
Proste tam muzete s detma delat co chcete a davat jim to treba do ucha a ilegalni je to jenom pokud to chcete prodavat - pricemz to vlastne ilegalne neni protoze neni definovana pornografie 
- pozn. Tondys)ilustracni obrazek :]

koudy | 27. ledna 2008, 17:37:38
I děti vědí,že je to brambora:))
Tondys :) | 27. ledna 2008, 15:54:28
scorpion to by mel mirek radost 
Error to je fakt, jak ted na to koukam - takova nahnila brambora

Error to je fakt, jak ted na to koukam - takova nahnila brambora

Error | 27. ledna 2008, 00:23:02
Tondys :) Potato man!
scorpion | 27. ledna 2008, 00:21:01
Paroubek na hrad


Tondys :) | 26. ledna 2008, 13:51:11
eXistenZ jak tipujes ze to dopadne?
Ty predcasne volby by byly fajn mno, nejak se nemuzu vyrovnat s tim, ze kdyz budeme predsedat EU, tak nam budou zrovna vladnout modri ptaci 
Václav Klaus
Očima žáků třetí třídy ZŠ

Ty predcasne volby by byly fajn mno, nejak se nemuzu vyrovnat s tim, ze kdyz budeme predsedat EU, tak nam budou zrovna vladnout modri ptaci 
Václav Klaus
Očima žáků třetí třídy ZŠ


eXistenZ | 26. ledna 2008, 11:22:22
Tondys :) Jj včera ve zpávám sem viděl
Už aby byli předčasný volby
Uvidíme jak teď dopadne volba prezidenta...
Už aby byli předčasný volby
Uvidíme jak teď dopadne volba prezidenta...
Tondys :) | 26. ledna 2008, 02:32:17
BTW to jste slyseli tu novinu, ze podle Factum Invenio ma CSSD naskok pred ODS uz 10%? 

Tondys :) | 23. ledna 2008, 18:13:00
koudy co by melo, nebo nemelo byt, je ale nepodstatne. Dulezite je jak se veci maji
Buddhisticko-hinduisticky hakovy kriz, ktery oznacuje vedeni a Buddhova ducha by kuprikladu urcite nemel byt zakazany a nemel by byt symbolem vyhlazovani a teroru a presto tak tomu je. V historii i soucasnosti je takovych prikladu mnoho, resp. jsou videt na kazdem kroku. Clovek se nemuze vsim zabyvat co by melo nebo nemelo byt spravne a kdyby, tak by to vedlo zase zbytecne k ruznym valkam, nepokojum, hladomoru, epidemiim, atd. Koneckoncu ty symboly, zakony a zvyklosti udelali jen lide, a tak maji pravo je zase zrusit, nebo jim menit vyznam podle potreby. Jukni treba na Hippokratovu prisahu. Pres to, ze je to prisaha ktera se dava dodnes ve stejnem zneni, meni se ji uplne vyznam. Jinak by nebylo mozne provadet napr. potraty, nebylo by mozne zpoplatnit zdravotnictvi, atd.
Buddhisticko-hinduisticky hakovy kriz, ktery oznacuje vedeni a Buddhova ducha by kuprikladu urcite nemel byt zakazany a nemel by byt symbolem vyhlazovani a teroru a presto tak tomu je. V historii i soucasnosti je takovych prikladu mnoho, resp. jsou videt na kazdem kroku. Clovek se nemuze vsim zabyvat co by melo nebo nemelo byt spravne a kdyby, tak by to vedlo zase zbytecne k ruznym valkam, nepokojum, hladomoru, epidemiim, atd. Koneckoncu ty symboly, zakony a zvyklosti udelali jen lide, a tak maji pravo je zase zrusit, nebo jim menit vyznam podle potreby. Jukni treba na Hippokratovu prisahu. Pres to, ze je to prisaha ktera se dava dodnes ve stejnem zneni, meni se ji uplne vyznam. Jinak by nebylo mozne provadet napr. potraty, nebylo by mozne zpoplatnit zdravotnictvi, atd.koudy | 21. ledna 2008, 21:42:12
Tondys :) Je pravda, že proste si nechci pripustit a věřím že parioti nejsou nazzi ,ale hodne jich tak je,nebo je to myšlené.Bílé kaničky se znaci pro nacistu musim souhlasit,ale nemělo by to tak býti,protoze si to zavedli tedkon,ale dle knizek a psaní i podle wiky to tak byt nemá.A je pavda že se musim spálit.Už začínám chápat jak si mi psal dřive i nedávno na MSN ,proc si s tím skoncil...
Tondys :) | 21. ledna 2008, 20:06:00
koudy ja vim, jsi ve veku kdy jeste vsechno vnimate cerne a bile, ale takovy zivot neni a je tezke ti to ted vysvetlovat. Neonacista muze byt klidne vlastenec - patriot, neco si o tom precti. Nacismus je nacionalni socialismus - nacionalni ja narodni, tedy narodni socialismus. Neonacismus navic nezahrnuje nadrazenost germanie, jako nacismus. Bile tkanicky nejsou rozhodne veci mody. Bile tkanicky znaci neonacistu. Rikam, jestli se budes nekdy ucastnit nejakych srazu, demonstraci a budes patrit do nejake organizace, tak uvidis jak to chodi. Tezko ti ted vykladat jak to je, kdyz to znas jen castecne teoreticky a to jeste trochu cele popletene. Za me mluvi zkusenosti, az je budes mit, tak budes mit na vec stejny nahled, uvidis a zasmejes se jak si byl naivni. Ani nevim proc ti to rikam, ja v tvem veku si to taky predstavoval po svem a kdyby mi tohle nekdo starsi rikal, tak bych mu asi taky neveril, nebo nechtel verit a rikal si ze si hraje na nejakeho typka co vi vsechno a ze me dela blbce misto toho, abych si uvedomil ze mi to rika asi z nejakeho duvodu a ze ze me delat blbce nema zapotrebi. Jak se rika - dite se potrebuje spalit, aby zjistilo ze je topeni horke, ze je bolestive a nebezpecne. A tomu nezabranis i kdyz mu to budes vykladat 10x. Nebude vedet co to \'spalit se\' je a tak to v zivote holt funguje a tim je ten zivot vlastne i originalni 
Co se tyce clanku, tak nejaky nekdy urcite bude, ale ted nestiham ani odepisovat na reakce na tomhle webu, takze az to budu mit zase volnejsi. Mel jsem jedno tema, ale na to uz jsem se vykaslal. Napadlo me druhe, ale na nej ted jak rikam nemam cas, takze bud bude ve me pretrvavat, nebo zacnu premyslet nad nejakym dalsim a treba uz budu mit cas a tak o nem napisu

Co se tyce clanku, tak nejaky nekdy urcite bude, ale ted nestiham ani odepisovat na reakce na tomhle webu, takze az to budu mit zase volnejsi. Mel jsem jedno tema, ale na to uz jsem se vykaslal. Napadlo me druhe, ale na nej ted jak rikam nemam cas, takze bud bude ve me pretrvavat, nebo zacnu premyslet nad nejakym dalsim a treba uz budu mit cas a tak o nem napisu

koudy | 21. ledna 2008, 19:44:50
scorpion Plánuješ někdy přejít k oblékání?
Tondys :) Co takhle nějakej článek bude?
Tondys :) Co takhle nějakej článek bude?

scorpion | 21. ledna 2008, 17:13:13
koudy hmm,to asi fakt déle než já

koudy | 21. ledna 2008, 16:55:43
scorpion No to já nevím, nevím.V naší zemi to dle mě více jak polovina neví.Nějakou dobu se o to zajimám (myslím si že déle než ty) tak už sem se setkal s ledasčím.A vím jak me lidi tituluji,kdyz chodim takhle oblékaný.Poznáš jestli budes chodit oblékaný do skin stylu.Ono lidi nebije do oci kdyz vidi ze mas já nevim 3 mm ,ale si proste normálne oblecený.Jakio miliony ostatních lidí.Kdyz mas kulicha nepoznaji nic.Ale kdyz jdu já po ulici nebo teďkon na tý nový skole vsichni hele NÁCEK,není to prijemný,ale jak říkám,třeba to poznáš.
Tondys :) Já vím, že ty o tom asi víš třeba více než já.Ale nesouhlasím s tebou ze od vlastenectví je jen krůček do neonacismu.Správný vlastenec by mel byt proti nacismu.Je pravda že \"vlastenci jezdi na pochody,kamarád je vlastenec a byl na Křištálové noci,ale on sel pochod skinu,le kdyz sli kokoti NEOnaci do židovského města tak tam nešel.Bílé kaničky by neměli značit nacistu ani vlastence.Je to věc mody.Tak to je i v knížce SKINHEAD NATION od GEORGE MARSHALLA.To napsaly praví Bričtí Oi skins,jestli to nekomu něco říká.
Tondys :) Já vím, že ty o tom asi víš třeba více než já.Ale nesouhlasím s tebou ze od vlastenectví je jen krůček do neonacismu.Správný vlastenec by mel byt proti nacismu.Je pravda že \"vlastenci jezdi na pochody,kamarád je vlastenec a byl na Křištálové noci,ale on sel pochod skinu,le kdyz sli kokoti NEOnaci do židovského města tak tam nešel.Bílé kaničky by neměli značit nacistu ani vlastence.Je to věc mody.Tak to je i v knížce SKINHEAD NATION od GEORGE MARSHALLA.To napsaly praví Bričtí Oi skins,jestli to nekomu něco říká.
scorpion | 21. ledna 2008, 15:52:51
Tondys :) zajímavý


Tondys :) | 21. ledna 2008, 12:53:22
Mno, je sice pravda, je vice druhu skinheadu, podle presvedceni, ale to ze by neonaciste nebyli skinheadi a skinheadi by byli jen vlastenci, to uz pravda samozrejme neni. Masove se skinheadi zacali transformovat ve Velke Britanii diky dnes kultovne uznavanemu Ianu Stuartovi Donaldsonovi a jeho neonacisticke a antikomunisticke hudebni skupine Skrewdriver. Rasismus a nacionalismus se promital i do Oi! Vzpomenme si treba na Orliky. Diky velke transformaci, ktera smerovala k ultrapravicovemu nacismu, hakovym krizum, svastice atd. ty vyznamny hraci odesli (napr. Daniel Landa a David Matasek rozpustenim Orliku) a dali tak najevo, ze se teto transformace nechteji ucastnit. Komunitou tak byli vyhlaseni za zradce a jako zradci byli vyhlaseni vsichni ti, kteri se stavi proti nacionalismu, neonacismu, prip. fasismu.
Co se tyce tech Oi! skins, kteri jsou podle tebe tak bez poskvrny. Ja sam patril do Vlastenecke Fronty, ktera se oficialne odprostovala od neonacismu, avsak na srazy ktere poradala, neonaciste samozrejme chodili a byla jich vetsina. Kluku s bilejma tkanickama byly tak 3/4 a \"vlastenci\" si s nimi samozrejme povidali, kamaradili se a pritakavali si. Navic tato organizace mela zjevne nacionalistický program a jelikož byl i skryte antisemicky a rasove diskriminacni (na coz slo bez problemu, ctenim mezi radky v jejich propagacnich materialech, prijit), slo o neonacisty i kdyz skryte a i kdyz by se semnou hadali mozna i do krve ze to neni pravda, pravda hovori sama za sebe.
Vim ze jste jeste mladi a všichni tihle kluci jsou tzv. vlastenci, ale postupně pochopi, ze od vlastenectvi k nacionalismu a od nacionalismu k neonacismu je to jen maly krucek ktery se prekroci tak lehce, ze to ani netusite. Pokud zacnete chodit na nejake srazy, demonstrace a prihlasite se do nejakeho vyznamnejsiho sdruzeni, pak uvidite sami jak to chodi. Takhle si to jen predstavujete z dalky podle toho jak se ty organizace navenek tvari.
Samotny neonacismus je nedobra vec, protoze prekrucuje nektere vedecke fakty a to je v dobe, kdy se o ni opira cele lidstvo, velmi nebezpecne. Je velmi populisticky, cimz by se ani tak nelisil od nekterych dnesnich legalnich politickych smeru, ale on vidi problem v globalizaci, podobne jako treba ODS. Tedy k EU, NATO, je otevrene nepratelsky a az nenavistny proti liberalnimu levicactvi (coz je cesta kterou mimochodem ja uznavam) a proti Zidum, ktere vidi jako nejake strujce konspiraci a oznacuje je jako tzv. zidozednare (tam uz se s ODS rozchazi - na tomto je hezky videt jak je jinak ale ODS krajne pravicova).
Zajimavejsi na zamysleni je treba ale nacionalismus. Protoze ten sice kolikrat uprednostnuje svuj rust nad rustem ostatnich zemi, s kterymi obchoduje, ale na druhou stranu zase prispiva k soutezivosti ruznych statu mezi sebou a tak generuje rychlejsi narust zivotni urovne. Na druhou stranu jde dnes jiz o prakticky neimplementovatelny model (i kdyz to by bylo asi na delsi diskuzi), jelikoz jsme v EU, ktera sama rozhoduje na co da prerozdelene penize.
Co se tyce tech Oi! skins, kteri jsou podle tebe tak bez poskvrny. Ja sam patril do Vlastenecke Fronty, ktera se oficialne odprostovala od neonacismu, avsak na srazy ktere poradala, neonaciste samozrejme chodili a byla jich vetsina. Kluku s bilejma tkanickama byly tak 3/4 a \"vlastenci\" si s nimi samozrejme povidali, kamaradili se a pritakavali si. Navic tato organizace mela zjevne nacionalistický program a jelikož byl i skryte antisemicky a rasove diskriminacni (na coz slo bez problemu, ctenim mezi radky v jejich propagacnich materialech, prijit), slo o neonacisty i kdyz skryte a i kdyz by se semnou hadali mozna i do krve ze to neni pravda, pravda hovori sama za sebe.
Vim ze jste jeste mladi a všichni tihle kluci jsou tzv. vlastenci, ale postupně pochopi, ze od vlastenectvi k nacionalismu a od nacionalismu k neonacismu je to jen maly krucek ktery se prekroci tak lehce, ze to ani netusite. Pokud zacnete chodit na nejake srazy, demonstrace a prihlasite se do nejakeho vyznamnejsiho sdruzeni, pak uvidite sami jak to chodi. Takhle si to jen predstavujete z dalky podle toho jak se ty organizace navenek tvari.
Samotny neonacismus je nedobra vec, protoze prekrucuje nektere vedecke fakty a to je v dobe, kdy se o ni opira cele lidstvo, velmi nebezpecne. Je velmi populisticky, cimz by se ani tak nelisil od nekterych dnesnich legalnich politickych smeru, ale on vidi problem v globalizaci, podobne jako treba ODS. Tedy k EU, NATO, je otevrene nepratelsky a az nenavistny proti liberalnimu levicactvi (coz je cesta kterou mimochodem ja uznavam) a proti Zidum, ktere vidi jako nejake strujce konspiraci a oznacuje je jako tzv. zidozednare (tam uz se s ODS rozchazi - na tomto je hezky videt jak je jinak ale ODS krajne pravicova).
Zajimavejsi na zamysleni je treba ale nacionalismus. Protoze ten sice kolikrat uprednostnuje svuj rust nad rustem ostatnich zemi, s kterymi obchoduje, ale na druhou stranu zase prispiva k soutezivosti ruznych statu mezi sebou a tak generuje rychlejsi narust zivotni urovne. Na druhou stranu jde dnes jiz o prakticky neimplementovatelny model (i kdyz to by bylo asi na delsi diskuzi), jelikoz jsme v EU, ktera sama rozhoduje na co da prerozdelene penize.
scorpion | 21. ledna 2008, 07:25:36
koudy to jo no,ale sem moc lidí co to nechápe nechodí


koudy | 20. ledna 2008, 15:15:00
Tondys :) Já to všechno slyším
Vím že ty to víš,ale jen pro ostatní.Ty co měli sraz tak to nejsou skinheadi,ale NEOnacis.Pravý Oi skin zustávají.Pár jich znám a vím, že by zadný takovýhle bordel nikde neudělaly.Většinou to sou v tvém věku.
Vím že ty to víš,ale jen pro ostatní.Ty co měli sraz tak to nejsou skinheadi,ale NEOnacis.Pravý Oi skin zustávají.Pár jich znám a vím, že by zadný takovýhle bordel nikde neudělaly.Většinou to sou v tvém věku.scorpion | 20. ledna 2008, 00:28:43
Tondys :) jejda,já sem ten inteligentní skin
až na tom že nemám holou hlavu až na lebku

až na tom že nemám holou hlavu až na lebku


Tondys :) | 19. ledna 2008, 19:06:44
lol, jsem ted koukal na ty skiny jak meli sraz a to jsou hovada teda to neni mozne. Za nasich pubertalnich let meli uplne jinou uroven, teda alespon myslim - mozna to souvisi s tim ze skinu ubyva. Ti inteligentnejsi odchazej a zustava tam ten nejvetsi odpad, mozna... 
eXistenZ je to, jak se to pojmenovalo v south parku, zachodovy humor
Dominique ahoj a zas se mej

eXistenZ je to, jak se to pojmenovalo v south parku, zachodovy humor

Dominique ahoj a zas se mej
