Deli | 29. července 2012, 19:59:58
www.zdravi-az.cz doporučuji tyto stránky projít a využít rady co zde jsou,stojí to za to
Zdeno | 29. července 2012, 17:03:28

Kal-El | 23. července 2012, 19:24:03
Kdyby mě někdo chtěl s dotazy zastihnout na mailu: kalelcz@gmail.com.

Kal-El | 23. července 2012, 00:41:40
And guys! Do not take your thoughts too seriously! :-) http://www.youtube.com/watch?v=SX16CfzYdiY&feature=related
A ještě jedna rada. Jakmile s DP/DR, panikami apod. bojujete, jste s nimi uvězněni. Jakmile přijmete, co se děje (acceptance), je to první krok k vyléčení. Nezaměňovat s odevzdáním a lhostejností.
A poslední, http://www.youtube.com/watch?v=6O-0PlRiUOo&feature=plcp (na začátku cesty se smát jako on těm výrokům nebudete, později se ale od srdce zasmějete :-)
A ještě jedna rada. Jakmile s DP/DR, panikami apod. bojujete, jste s nimi uvězněni. Jakmile přijmete, co se děje (acceptance), je to první krok k vyléčení. Nezaměňovat s odevzdáním a lhostejností.
A poslední, http://www.youtube.com/watch?v=6O-0PlRiUOo&feature=plcp (na začátku cesty se smát jako on těm výrokům nebudete, později se ale od srdce zasmějete :-)
Kal-El | 22. července 2012, 21:49:03
Pro všechny, kteří chtěli vyzkoušet protikvasinkovou dietu (přemnožená candida může v některých ohledech způsobovat DP/DR, já jsem toho příkladem) jsem sestavil kratší návod a doporučení. Upozorňuji, že vše je sice systematický výzkum (na vlastním těle vyzkoušeno), nicméně nejsem titulovaný doktor a nezaručuji nikomu modré z nebe. Věřím ale, že to může některým z vás pomoci. Jinak bych to ani nedělal.
Anticandida diet: http://uloz.to/xcr1bpX/anticandidadiet-pdf
Pro jakékoli dotazy nebo informace mne neváhejte kontaktovat zde. Přeji hodně štěstí a silnou vůli. Co si budeme povídat, není to vůbec levná záležitost a sranda. Výsledky jsou ale důležitější a ty to přineslo mnohým lidem na světě, nejen mně.
Anticandida diet: http://uloz.to/xcr1bpX/anticandidadiet-pdf
Pro jakékoli dotazy nebo informace mne neváhejte kontaktovat zde. Přeji hodně štěstí a silnou vůli. Co si budeme povídat, není to vůbec levná záležitost a sranda. Výsledky jsou ale důležitější a ty to přineslo mnohým lidem na světě, nejen mně.
Kal-El | 22. července 2012, 21:03:46
wilhelmos: nemoc ti nikdo věřit ani nemůže, protože bez vlastní zkušenosti ostatním přijdeš maximálně tak jako blázen. Představ si, že bychom neměli internet, neměli kolem sebe lidi, co prochází, tím, co my. Jsme na tom ještě relativně dobře, ne? (vtip
).
Já jsem přesvědčen, že neexistuje zlo, jen odchýlení od sebe sama > příklon k EGU a identifikace s myšlenkami. To je to, co ničí svět. Když pak člověk nalezne SEBE, nebojí se už ničeho. Ví, že ať udělá cokoli, je to správně. Držím ti palce, ať je to s manželkou lepší a tvoje stavy, ať jsou snesitelné.

Já jsem přesvědčen, že neexistuje zlo, jen odchýlení od sebe sama > příklon k EGU a identifikace s myšlenkami. To je to, co ničí svět. Když pak člověk nalezne SEBE, nebojí se už ničeho. Ví, že ať udělá cokoli, je to správně. Držím ti palce, ať je to s manželkou lepší a tvoje stavy, ať jsou snesitelné.
Kal-El | 22. července 2012, 20:56:48
Zdravím všechny. Ještě mě čeká stěhování do nového bytu, tak tu teď budu jen sporadicky. No a k věci :-).
wilhelmos: velmi důležitá poznámka. Já se ničeho neobávám, dokonce už neexistuje ani nic, co bych si mohl brát osobně :-) Takže úplně v pohodě. Jsem pouze přesvědčen, že se oba díváme na věc ze dvou vzdálených pólů (nedovolím si tvrdit, který je ten pravý, protože je přesně tolik světů, kolik je lidí:-).
Oprav mě jestli tomu rozumím špatně, ale zdá se mi, že ty vše vidíš jen jako chemické reakce. Našemu vlastnímu tělu a jeho \"samonápravě\" přisuzujete alespoň v tomto fóru moc malou sílu. Většina z vás by všechno řešila nejlépe nějakým dopingem. Já samozřejmě nepopírám vliv chemie na lidské tělo, to bych byl blázen. Ale ze svojí zkušeností vím, že tělo a mysl si sama řekne po doteku \"dna\" o rovnováhu a balanci. Buď tu informaci, co máte dělat pochopíte nebo ne. Jak je možné, že já tohle překonal (sic to bylo, a teď si dovolím ten výraz, kurevsky těžké) bez antidepresiv a cítím se mentálně silnější než kdykoli předtím?
Kvantová psychologie? To je co? Jednou větou lze smáznout snadno všechno lehce, ale zapřemýšlet opravdu, to už tak snadné není. Nicméně tvůj názor samozřejmě akceptuji a respektuji. Co se týká mého pohledu na věc, opravdu nemůžu srovnávat studii Petra Boba, která působí, jako bych jí psal já v 1. semestru studií psychologie, a Johna Hagelina, jehož práce mají trochu jinou úroveň (argumenty).
wilhelmos | 10. července 2012, 17:07:33
Já chci zpátky seběvědomí...
Tak konečně od tebe čtu něco opravdu od srdce, ne jen poučky. Jestli si můžu dovolit poradit, odpověď hledej uvnitř. Vím, že to zní jako klišé, ale ani tuna knih nepomůže, jen občas dobře nasměruje. Tvůj problém možná bude ta přílišná snaha. Nemůžu vědět, jak se cítíš, ale možná tuším, vlastní podobnou zkušeností. Já zpátky SEBEvědomí mám, mám všechno to, co jsme ztratili. Je cesta zpět a dokonce je lepší. Odpověď si ale každý musí nalézt sám. Držím všem palce. Ani nevíte jak. Všichni si zaslouží se cítit dobře. Bez výjimky.
Zefir: sport pomáhá, ale ne jen kvůli endorfinům. To si jen většina lidí neuvědomuje. Je to tím, že sportem a fyzickou aktivitou opravdu jsme v přítomném okamžiku. Děláme právě to, co děláme a JSME u toho. Nemyslíme na DP, \"nemyslíme\" na nic. Prostě jsme. A pak se zase vrací ten červ v hlavě, ten nekonečný nepřítel. Ale kdo to je? Ten pocit a identifikace s myšlenkami tu není pro nic za nic. Má svůj důvod. Já třeba vím, proč se mi to stalo a pomohlo mi to v ledasčems. Není to jen důsledek chemických reakcí. To, co se může zdát v danou chvíli jako nejhorší trest, se v budoucnu může ukázat jako něco, co náš někam posunulo, obohatilo, učinilo lepšími a silnějšími.

wilhelmos: velmi důležitá poznámka. Já se ničeho neobávám, dokonce už neexistuje ani nic, co bych si mohl brát osobně :-) Takže úplně v pohodě. Jsem pouze přesvědčen, že se oba díváme na věc ze dvou vzdálených pólů (nedovolím si tvrdit, který je ten pravý, protože je přesně tolik světů, kolik je lidí:-).
Oprav mě jestli tomu rozumím špatně, ale zdá se mi, že ty vše vidíš jen jako chemické reakce. Našemu vlastnímu tělu a jeho \"samonápravě\" přisuzujete alespoň v tomto fóru moc malou sílu. Většina z vás by všechno řešila nejlépe nějakým dopingem. Já samozřejmě nepopírám vliv chemie na lidské tělo, to bych byl blázen. Ale ze svojí zkušeností vím, že tělo a mysl si sama řekne po doteku \"dna\" o rovnováhu a balanci. Buď tu informaci, co máte dělat pochopíte nebo ne. Jak je možné, že já tohle překonal (sic to bylo, a teď si dovolím ten výraz, kurevsky těžké) bez antidepresiv a cítím se mentálně silnější než kdykoli předtím?
Kvantová psychologie? To je co? Jednou větou lze smáznout snadno všechno lehce, ale zapřemýšlet opravdu, to už tak snadné není. Nicméně tvůj názor samozřejmě akceptuji a respektuji. Co se týká mého pohledu na věc, opravdu nemůžu srovnávat studii Petra Boba, která působí, jako bych jí psal já v 1. semestru studií psychologie, a Johna Hagelina, jehož práce mají trochu jinou úroveň (argumenty).
wilhelmos | 10. července 2012, 17:07:33
Já chci zpátky seběvědomí...
Tak konečně od tebe čtu něco opravdu od srdce, ne jen poučky. Jestli si můžu dovolit poradit, odpověď hledej uvnitř. Vím, že to zní jako klišé, ale ani tuna knih nepomůže, jen občas dobře nasměruje. Tvůj problém možná bude ta přílišná snaha. Nemůžu vědět, jak se cítíš, ale možná tuším, vlastní podobnou zkušeností. Já zpátky SEBEvědomí mám, mám všechno to, co jsme ztratili. Je cesta zpět a dokonce je lepší. Odpověď si ale každý musí nalézt sám. Držím všem palce. Ani nevíte jak. Všichni si zaslouží se cítit dobře. Bez výjimky.
Zefir: sport pomáhá, ale ne jen kvůli endorfinům. To si jen většina lidí neuvědomuje. Je to tím, že sportem a fyzickou aktivitou opravdu jsme v přítomném okamžiku. Děláme právě to, co děláme a JSME u toho. Nemyslíme na DP, \"nemyslíme\" na nic. Prostě jsme. A pak se zase vrací ten červ v hlavě, ten nekonečný nepřítel. Ale kdo to je? Ten pocit a identifikace s myšlenkami tu není pro nic za nic. Má svůj důvod. Já třeba vím, proč se mi to stalo a pomohlo mi to v ledasčems. Není to jen důsledek chemických reakcí. To, co se může zdát v danou chvíli jako nejhorší trest, se v budoucnu může ukázat jako něco, co náš někam posunulo, obohatilo, učinilo lepšími a silnějšími.


MiRa | 17. července 2012, 11:13:09
Nechci obejít lékaře, jenom vim jak to u některých chodí. Moje poslední zkušenost byla taková, že mi paní doktroka vysvětlila, že na všechno předepisuje Welbutrin. Což mi přišlo trochu divné. Navíc mi předepsala prvních 14 dní dávku půlit, což je na příbalovém letáku výslovně zakázáno. Upozornili mě na to i v lékárně a dokonce jí volali jestli se nespletla, vynadala jim a trvala na svém. Lék jsem nebral, ptž. jsem neměl absolutně žádnou důvěru v pani doktorku.
Příští týden jsem se objednal jinam, snad to nedopadne stejně...
Příští týden jsem se objednal jinam, snad to nedopadne stejně...
wilhelmos | 17. července 2012, 09:38:14
Zefir nám jasně naznačil ve svém nejčerstvějším příspěvku, že změna životního stylu, pohyb sice mohou přispět ke zlepšení duševního stavu, ale jen na chvilku, dokud se nevyčerpá zvýšená hladina přírodního opiátu produkovaným naším tělem. Míra by zas rád obešel lékaře a ptal se laiků jaká antidepresiva - což je taky cesta vedle - protože jedinou cestou jak se správně léčit - je vyhledat lékaře.. K sobě mohu dodat, že se mi nálada výrazně zlepšia vlivem změny počasí. Vliv počasí na cyrkadiální rytmy biochemie v těle je sice v literatuře popsána, ale dost zmateně a nedostatečně - takže zase si můžem jen dosazovat do vzorce s třema neznámýma třeba červenou karkulku:-) Za sebe mohu říct že se v současné době dlouhodobě - již druhým rokem soustavně a cíleně polykám ATD - bupropion 150 mg denně a zaznamenávám jisté úspěchy. Mám sice nejrůznější výkyvy a jsou i dny nesnesitelné - ale celkový obraz kvality života je výrazně lepší. Zlepšila se mi hlavně kognitivní stránka fungování mozku. Jsem aktivnější a lépe chápu informace. Jsem soustředěnější než dříve. Zůstala mi úzkost - jejíž projevy jsou slabší a zcela mi zmizela panická porucha. Je docela možné, že kdybych bupropion zvýšil - lékaři tomu říkají (augmentace) byl bych zcela bezpříznakový - ale můj lékař mi to nedoporučil a já mu věřím i když ruku do ohně za něj dát nemůžu - protože mu jeho vědní obor neposkytuje žádné relevatní indicie k tomu, aby mohl rozpoznat, jestli potřebuji vyšší dávku léku nebo nikoliv - což je prosím velká sranda a já se to mu musím dnes a denně smát. 21. století a lékař psychiatr na úrovni věštce:-)
MiRa | 11. července 2012, 23:31:28
Ahoj,
poradí mi někdo jaký ATD na to zkusit? Asi před 10 lety jsem rok bral prozac, jinak jsem nikdy nic nezkoušel, musim říct, že to bylo spíš horší než lepší. Protože to poslední dobou neni k vydržení chtěl bych zase něco zkusit. díky
poradí mi někdo jaký ATD na to zkusit? Asi před 10 lety jsem rok bral prozac, jinak jsem nikdy nic nezkoušel, musim říct, že to bylo spíš horší než lepší. Protože to poslední dobou neni k vydržení chtěl bych zase něco zkusit. díky
wilhelmos | 11. července 2012, 22:31:12
Máš pravdu Zefire. Naskytla se mi příležitost přes kamaráda, kterej pracuje pro český špičky v psychiatrii,získat možnost navštívit nějaký ten stacionář a pokusit se o jiné způsoby léčby. Nemůžu si ale dovolit hospitalizaci, pač nechci přerušit pracovní poměr a musím prostě i přes ty šílený výkyvy nálad a prapodivné stavy mysli fungovat. Musím ale říct, že žít s duševní chorobou je něco, co by člověk neměl poznat. Sám sobě se někdy divím, jak jsem to vlastně mohl tolik let vydržet a že hodlám proplouvat životem dál i za cenu absurdního utrpení, který snad na kříži nepoznal sám ježíš kristus. nedokážu si vůbec představit, že může existovat něco horšího než depresivní bolest nebo pocit odosobnění. Paradoxem je, že mi mou nemoc z mého okolí vůbec nikdo nevěří. Naučil jsem se fungovat jako zdravý člověk, jdu přes práh bolesti za cenu vědomí,že život je jen jeden, ale někdy jsem fakt na hraně sáhnout si na život. Moje manželka mě v podstatě poslední dobou za mou nemoc trestá. Je to tak absurdní - kdyby věděla...ale jak by to mohla chápat - jako zdravý člověk? jestli existuje v životě nějaká rovnováha mezi dobrem a zlem, tak se nám to jednou přičte k dobru a zakusíme sladkou satisfakci. Nějakou euforii, vyšší lásku, věčné světlo! :-)) věřím, že se to jednou musí stát
Zefir | 11. července 2012, 11:51:32
Tohle není rada, jen dělení se o pocity. Když je mi opravdu, ale opravdu blbě, mám dvě možnosti. Dát si jeden až dva rivotrily, dobrečet a usnout. A nebo se sebrat, sednout na kolo, nebo nazout běžecké boty a šlapat/běžet dokud můžu. Endorfiny jsou zázračná věc. Bohužel, nevydrží dlouho a to zkurvené svinstvo se zase vrátí silnější, než dřív...

wilhelmos | 10. července 2012, 17:07:33
Já chci zpátky seběvědomí, které jsem kdysi míval a čistou mysl, nic jinýho mě nezajímá. Chci zpět své zdraví. k čemu jsou mi tuny přečtených knih, který nevysvětlou vůbec nic, k čemu je mi relexace, kterou provádím a k čemu je mi tenhle život plný úzkosti a věčných ztrát. A přitom se v životě tak hrozně moc snažím, aby to bylo jinak. je mi do breku...
wilhelmos | 10. července 2012, 17:02:44
a kvantová psychologie je kal el, dost stará věc - nic se tím ale nevysvětluje
http://www.zine.cz/mirror/AZOld/occam/psychecz.htm
http://www.zine.cz/mirror/AZOld/occam/psychecz.htm
wilhelmos | 10. července 2012, 16:22:19
wilhelmos | 10. července 2012, 15:19:46
http://www.ceitec.cz/programy/neurovedy/
takže šup šup do práce, ať nemusíme poslouchat ty esoterický žvásty...
takže šup šup do práce, ať nemusíme poslouchat ty esoterický žvásty...
wilhelmos | 10. července 2012, 13:30:18
Pokud pomineme trans a meta - pak nám zbývá dentální a fyzický. To znamená, že tady hnedle můžeme skončit u stomatologie:-)) kal-el - souhlasím s tvými názory, nemusíš se obávat toho, že bych byl nějaký tvůj zaujatý odpůrce, naopak - jsem rád, že ses tu vyloup. Já často kontaktuji i pacienty na fórech z celého světa a taky pečlivě sleduji celosvětovou medicínskou žurnalistiku ohledně duševních chorob. Osobně shledávám velký problém v diagnostice duševních chorob - protože vytvářet diagnonistiku na základě dialektiky ve vztahu komunikace mezi pacientem a lékařem je dost zavádějící. Pokud je právě verbální projev pacienta před lékařem jediným markerem pro stanovení diagnózy, tak jsme někde ve středověku. dalším problémem je, že pokud většina pacientů nedodržuje stanovené postupy léčby lékařem a léky berou nepravidelě a pak se výsledek léčby se spisu lékaře dostane na stránky statistik - zákonitě vznikne skreslení - entropie. Se stovkami a tisíci pacienty z celého světa narážím na jeden a tentýž fenomén - a to je zásadní nedodržování léčby - snižování dávek, zvyšování , nepravidelnost, úplné vynechání léčby a zatajení lékaři - kombinace s alkoholem THC - no prostě hrůza - a z těhle dat se sbírají vědecký teze. No to je hrůza! Ohledně kandidózy - jak píšeš - jsem rovněž předsvědšený, že zvýšená vnímavost vůči tomuto parazitu může souviset s dysfunkcí stresové osy (hypotalamus hypofýza, nadledvinky) pokud tě zajímá biochemie - hledej klíčová slova - dopamin prolaktin kortisol stresová osa atd... rovněž gastroenterologie je v nabídce - protože mám takový tušení - že s depresí a DPDR bude souviset i edomykavost jícnového svěrače - refluxní esofagitidy - dyskomfort - pachuť v üstech - mimochodem - nedávno jsem dočetl knihu amerického psychoanalitika Emmersona, který se zabýval analýzou duchovního života Martina Luthera ( 15 stol.) který údajně trpěl maniodepresivními stavy a emerson odvodil z lutherova textu dosl. \" Svět je jedna velká řiť, která si prdí do svých vlastních nozder\" - odvodil , že trpěl nejspíš nějakou gastroenterologickou dysfunkcí vlivem duševní choroby. Nutno dodat, že ve středověku se nevyráběly potraviny, které máme dnes - tudíž se dá lece usoudit, že není na místě tvrdit, že by za spouštěče jakýchkoliv chorob mohli právě nějaké cukry, mouky atd - ale samotná biochemická porucha dysfunkce atd atd. DPDR je nemocí CNS a jeho sekundárním vlivem je porucha imunity a zhoršená psychika.
Kal-El | 10. července 2012, 02:09:09
wilhelmos: nerad ztrácím čas tím, když někdo překrucuje to, co říkám. Psal jsem do jisté míry ;) Nikde netvrdím a nepopírám biologickou stránku, to ani nelze. Jen narážím na to, že často je u té biologické změny důvod psychický, to znamená, že je někdy pouze jako důsledek, ne příčina. Osobně jdu ještě dál, ale jak jsem říkal, svoje filosofickéá přesvědčení si nechávám pro sebe, stejně by je takřka nikdo nepochopil.
THC u mě po každé velmi silně spustilo DP/DR pouze na moment. Nicméně s dlouhobým stavem nemělo co dočinění, tím jsem si jist vzhledem k četnosti jeho užívání a spíš averzi.
Trans a meta ano, transcendetální a metafysické rozhodně ne. Do chemie se ti míchat nebudu, neúčastním se diskuzí, ke kterým nemám co dodat :-)
Já prostě vnímám ještě i jiný rozměr než jen akce/reakce (biologie, chemie), ale na ten samozřejmě neexistuje vědecký argument (i když třeba důsledky meditace jsou jasně prokázané a třeba velmi zajímavý je pohled na \"vědomí\" (conciousness) kvantovou fyzikou - http://www.youtube.com/watch?v=OrcWntw9juM, sdílím takřka stejný názor).
Martin: na to se těžko odpovídá, cítím se normálně z 99%, vlastně lépe a jinak, protože mě to nasměrovalo řekněme k tomu být konečně sám sebou a lepším než kdykoli předtím. Samozřejmě, že mám občas (ještě nemám doléčenou kandidózu) lehce zvýšený pocit návratu DP/DR, ale hlavu si z toho nedělám. Prostě byl jsem ve stavech, které bych definoval jako smrt zaživa, tak už mě jen tak nic nerozhází ;) Cítím se dobře a občasné vzpomínky a lehčí výkyvy jsou prostě stravitelné.
A co bylo impulzem? Už jsem nevěděl co by, a jsem člověk pátravý a věřím, že pokud chceme, dokážeme cokoli. Takže jsem věřil, že je cesta ven a pro sebe jí našel. Jednou jsem již DP/DR měl, ale v tu dobu jí nikdo neznal a asi půl roku jsem měl antidepresiva a nebyl jsem ještě tak sofistikovaný ve hledání (internet je to, co mě živí a umím víc jazyků). Tím jsem narazil na tuto možnost. Nejhorší je, že v těch nejtěžších stavech ty příčiny přikládáte takřka všemu, proto je strašně těžké rozeznat, co zabere a co ne. Pořád se pozorujete. Nicméně když jsem prostě žil tak dlouho bez problému, nemohl jsem se zbláznit :-) To je jen důsledek a autosugesce následující tyhle neobvyklé stavy.
Jana: halucinacemi jsem myslel ty pocity, protože ač jsem je akceptoval, rozhodně je nepovažuji za normální. Mých příznaků bylo několik, od ztráty paměti, poruch koncentrací, emocionální nevyrovnanosti, šílený brain fog, nemožnost takřka přemýšlet, pocit, že nejsem já, že tu nejsem, že mizím a podobně. Nicméně lék nevězí jen v dietě, musí člověk vnitřně dojít k tomu, proč se mu to stalo. Pochopit, že je to impuls něco v životě změnit i z pohledu duchovního, vyvinout se. Věř mi, že i když se to nezdá, byl jsem na konci sil, mohl jsem to vzdát a jsem přesvědčen, že slabší jedinec by to vzdal. Moje noční můra byla vždy, že jednou nebudu vědět co dělám, nemoci se spolehnout sám na sebe. Ale cesta ven prostě existuje. A pak se staneš silnější než kdykoli předtím. Na vše z mého průzkumu mám i vědecké, zkušenostní argumenty. Ale ty budu moci odprezentovat, až bude delší volno. Jestli můžu ještě něco doporučit, pak je mít rád sebe sama. Na to je nejlepší asi toto video. http://www.youtube.com/watch?v=-eGE77NeggQ. uff. Dobrou!
THC u mě po každé velmi silně spustilo DP/DR pouze na moment. Nicméně s dlouhobým stavem nemělo co dočinění, tím jsem si jist vzhledem k četnosti jeho užívání a spíš averzi.
Trans a meta ano, transcendetální a metafysické rozhodně ne. Do chemie se ti míchat nebudu, neúčastním se diskuzí, ke kterým nemám co dodat :-)
Já prostě vnímám ještě i jiný rozměr než jen akce/reakce (biologie, chemie), ale na ten samozřejmě neexistuje vědecký argument (i když třeba důsledky meditace jsou jasně prokázané a třeba velmi zajímavý je pohled na \"vědomí\" (conciousness) kvantovou fyzikou - http://www.youtube.com/watch?v=OrcWntw9juM, sdílím takřka stejný názor).
Martin: na to se těžko odpovídá, cítím se normálně z 99%, vlastně lépe a jinak, protože mě to nasměrovalo řekněme k tomu být konečně sám sebou a lepším než kdykoli předtím. Samozřejmě, že mám občas (ještě nemám doléčenou kandidózu) lehce zvýšený pocit návratu DP/DR, ale hlavu si z toho nedělám. Prostě byl jsem ve stavech, které bych definoval jako smrt zaživa, tak už mě jen tak nic nerozhází ;) Cítím se dobře a občasné vzpomínky a lehčí výkyvy jsou prostě stravitelné.
A co bylo impulzem? Už jsem nevěděl co by, a jsem člověk pátravý a věřím, že pokud chceme, dokážeme cokoli. Takže jsem věřil, že je cesta ven a pro sebe jí našel. Jednou jsem již DP/DR měl, ale v tu dobu jí nikdo neznal a asi půl roku jsem měl antidepresiva a nebyl jsem ještě tak sofistikovaný ve hledání (internet je to, co mě živí a umím víc jazyků). Tím jsem narazil na tuto možnost. Nejhorší je, že v těch nejtěžších stavech ty příčiny přikládáte takřka všemu, proto je strašně těžké rozeznat, co zabere a co ne. Pořád se pozorujete. Nicméně když jsem prostě žil tak dlouho bez problému, nemohl jsem se zbláznit :-) To je jen důsledek a autosugesce následující tyhle neobvyklé stavy.
Jana: halucinacemi jsem myslel ty pocity, protože ač jsem je akceptoval, rozhodně je nepovažuji za normální. Mých příznaků bylo několik, od ztráty paměti, poruch koncentrací, emocionální nevyrovnanosti, šílený brain fog, nemožnost takřka přemýšlet, pocit, že nejsem já, že tu nejsem, že mizím a podobně. Nicméně lék nevězí jen v dietě, musí člověk vnitřně dojít k tomu, proč se mu to stalo. Pochopit, že je to impuls něco v životě změnit i z pohledu duchovního, vyvinout se. Věř mi, že i když se to nezdá, byl jsem na konci sil, mohl jsem to vzdát a jsem přesvědčen, že slabší jedinec by to vzdal. Moje noční můra byla vždy, že jednou nebudu vědět co dělám, nemoci se spolehnout sám na sebe. Ale cesta ven prostě existuje. A pak se staneš silnější než kdykoli předtím. Na vše z mého průzkumu mám i vědecké, zkušenostní argumenty. Ale ty budu moci odprezentovat, až bude delší volno. Jestli můžu ještě něco doporučit, pak je mít rád sebe sama. Na to je nejlepší asi toto video. http://www.youtube.com/watch?v=-eGE77NeggQ. uff. Dobrou!
Martin | 9. července 2012, 12:14:10
Kal-El: Zdravím. A touto metodou jsi se z toho dostal úplně? Co bylo tím impulzem, že jsi se zaměřil na množství kvasinek v potravinách?
Jana | 9. července 2012, 10:25:16
Kal-El: psal si halucinace,to je asi jediné,co se mi vyhlo-teda zatím..snad me minou,moje DR trva v kuse už 27 let..a pokud by me dieta zbavila stavu,který bych popsala jako bdělý spánek,budu nejšťastnější člověk na světě:-)